Monday, November 26, 2012

cerita aku dengan sahabat

Assalamualaikum , lama suda tak menaip panjang berjelar nie . . hee . cerita aku dengan sahabat , aku sayang kau sangat dulu aku dengan kau kawan baik , balik sekolah sama . . then , kami bergaduh . . ada salah paham sikit . hmm , sekarang kami kawan balik . hope , kali nie taknak gaduh ngan kau , aku sayang kau . . baru nie birthday dia , sorry aku tak buat suprise untuk kau , time tu aku takde mood then bergaduh ngan dia . . aku dapat bg kau hadiah , berlanja kau makan then main bowling . . hope kau happy :)aku anggap dia macam kaka or adik . . ok , hehe . . aku tak suka tengok dia sedih , bila dia sedih aku buat lawak . . nanti dia gelak balik . . haha . .~ but , now aku rindu dia sangat sebab dia duk meru . . katanya hari ahad nk balik . . aku tunggu je . . balik la wei :( korang nk tengok dia tak jap erh . . tunggu taw :)
time nie kami di sepang . . sambil kerja sambil bergambar . . ok :)omey kan dia . . ad lagi . . belum abiss lagi larh . . jap erh ,
time nie kat sunway lagoon . . yang sebelah tu diba . . hee :)budak paling bising time kat sana . . lalalala~
hehe . . aku sayang gila dengan budak nie . . aku taknak gaduh lagi ngan kau . . time aku ad masalah dia menjadi pendengar aku , dia bagi nasihat , dia bagi semangat . . sampai buat aku jadi tersenyum balik . . ok tu jer yang aku boleh tunjuk . . hee , kami omey kan . . *okperasanjap . . lalala~ . . cerita aku ngan sahabat . . :)

No comments:

Post a Comment