Tuesday, January 1, 2013

JOM JOM , JOM HEBOH HEBOH . . . lalalala~

Asslamualaikum . . .


hey , nk bercerita pasal baru baru nie kita pergi JOM HEBOH , banyak budak batak kan . . tak pernah pergi kan , hee . . . sebenarnya saje je nk cerita sebab best , hilangkan tension yang ad dalam kepala otak aku nie . . sabtu malam aku dh pergi tapi aku tak dapat MASTER POTATO aku tu . . hmm . . *muka sedih , jalan pun macam takde mood je . then , aku buat plan yang esok aku nk pergi juga ! nk dapatkan MASTER POTATO ! ! pagi tu aku bangun dari tidur cakap ngan mama , orang nk pergi sana  . . mama , ok je . . hee . . kami pergi 5 orang . . paling mengila cari parking huh -.- . . . then , aku jalan sampai ke MASTER POTATO ! yeah, muka bangga gila . . hee . . ambil 3 beg . . haha . . . then , aku beli REBENA , JACKER  ap ntah lagi . . hee . . kita orang ad snap picture tau nk tengok tak . . . ? ?
muka aku time nie kepanasan . . haha . . omey tak ? ? beratur k nk beli . . tak mahu rebut rebut . . hee~



budak nie suka je tahu . . haha . . cousin and my adik :D
terserlah kegemokkan aku haha . . sebelah aku tu nad . . :D



time nie dh penat berjalan , duduk jap . . hee , then snap . . chak chak . . lalalala~

yang sebelah aku tu adik aku , A-min , cousin aku wan , last tu adikaku azzuwah :D sampai sini je cerita aku , ap ap pun best time nie . . enjoy , aku boleh joget joget kat situ . . hahaha . . ad masa cerita lagi ye . . daa . .


No comments:

Post a Comment